Teenused

Pakume laia valikut autohoolduse ja remonditeenuseid, et tagada teie mootorsõiduki parim toimimine ja pikaealisus läbi professionaalse teeninduse ja usaldusväärsete lahenduste.

Meie Teenused

Peamised teenused meie klientidele

Avastage meie pakutavad teenused, mis on suunatud teie sõiduki hooldusteenustele ja parandusele.

Close-up of mechanic pouring engine oil into car engine with gloved hands, showcasing automotive maintenance.

Õlivahetus

Teostame mootorsõidukite õlivahetust.
Eriti sõbralikes suhetes oleme selliste automarkidega nagu Renault, Volvo, Kia, Toyota, Nissan, Audi. Nende tootjate margiesinduses on töötanud mõni meie töötaja varasemalt.

Detailed view of a car brake disk showcasing automotive parts and craftsmanship.

Pidurite remont

Pidurid on sõiduohutust silmas pidades sõiduki tähtsaimaks komponendiks. Kui auto on korrapäraselt hooldatud, siis ei tule tõenäoliselt ette olukorda, kus piduriklots on ootamatult lõpuni kulunud või pidurivoolik läheb katki. Kui see siiski juhtuma peaks, on oluline ohutult usaldusväärsesse töökotta jõuda, et teostada pidurite remont.
Liiklusseadus keelab kasutada omal jõul liikumiseks sõidukit, millel on pidurisüsteemi rike! Samuti avaldab ilma katteta piduriklots laastavat mõju pidurikettale. Just seepärast soovitame, pidurite rikke korral, tellida puksiiri!

Kui vajad abi, helista numbril +372 55 563 388 ja aitame Su kiirelt teelt ära ning remondime auto!

workshop, aks, measured

3D sillastend

Sillastendil teostatakse auto esi- ja tagasilla veerenurkade kontrolli. Kasutame sillatöödel tehnika viimast sõna, 3D sillastendi. Igal sõidukil on tootja poolt ette antud parameetrid, mida saab täpselt paika panna ainult originaaltarkvaraga — meil on vajalik tarkvara olemas. Silda tuleks reguleerida pärast veermikudetailide vahetust või iga paari aasta tagant, sest auto mille kokkujooks ei ole paigas kulutab ülemäära rehve, tekitab normaalsest suuremat veeremüra, kaldub ühes suunas või on lihtsalt halvasti juhitav, rahvakeeli “otsib teed” või kipub libadaga kergesti külglibisemisse minema.

High-resolution close-up of a car engine showing intricate mechanical parts and metallic details.

Mootori remont

Üldiselt korrapäraselt hooldatud autod mootori kapitaalremonti ei vaja. Kulumisest tingitud probleemid on enamasti juba pikemalt ette näha. Kui aga midagi on jäänud õigel ajal hoolduse käigus tegemata — näiteks pole õigel ajal vahetatud hammasrihma või on õlivahetusvälbad liiga pikad, on tagajärgede likvideerimiseks vajalik üsna tõenäoliselt mootori remont.
Meil töötab väljaõppinud motorist, kes suudab mootoriremonti kiiresti ja kvaliteetselt teostada. Samuti anname kaasa näpunäited, et tulevikus nii kulukaid rikkeid vältida.

Mechanic in blue coverall inspecting car in auto repair shop. Professional vehicle maintenance in progress.

Hooldusteenused

Korrapärane autohooldus on auto pika ja muretu kasutamise eelduseks.
Tihti peetakse hoolduse all silmas vaid õlivahetust, mis on küll üks hoolduse oluline osa, kuid kindlasti mitte ainus, mida tegema peaks. Autol veel umbes 20 sõlme, millele tuleks vähemalt kord aastas tähelepanu pöörata, neid puhastada ja määrida. Lähtume autohoolduse puhul tootjatehase ette antud hooldusgraafikutest, kus on määratud, milliseid töid millal teha tuleb.
Eelnevat silmas pidades väldid näiteks selliseid probleeme, nagu läbipõlenud süütepoolid, peale jäävad või mitte rakenduvad pidurid, külmuv jahutusvedelik ja muud vead, mis Sind kergesti teele jätta võivad, kuid mille vältimiseks on tegelikult vaja teha väga vähe.
Julgeme väita, et sõidukil, mis läbib iga 10–15 000 kilomeetri järel või vähemalt korra aastas korralise hoolduse, on ootamatu rikke tekkimise võimalus pea olematu.

Hoolduse käigus teostakse järgmisi töid:

* Õli ja õlifiltri vahetus
* Salongiõhufiltri vahetus
* Valgustuse kontroll
* Lekete kontroll
* Vedelike kontroll
* Rehvirõhkude kontroll
* Tagavararatta mehhanismi hooldus (sõidukid, mille tagavararatas asub põhja all)
* Uste ja luukide liigendite ning lukkude õlitamine
* Tihendite määrimine
* Aku mahutavuse test
* Piduriketaste ja -klotside jäägi mõõtmine, pidurikelkude puhastamine * ja määrimine, pidurivoolikute ja torude visuaalne kontroll
* Veermiku kontroll

Hoolduse ajavälba või läbisõidu täitumisel lisanduvad järgmised tööd:
* Hammasrihma vahetus
* Süüteküünalde vahetus
* Õhu- ja kütusefiltri vahetus
* Käigukasti ja diferentsiaali õli vahetus
* Alarmipuldi patarei vahetus
* Piduriõli, hüdraulika õli ja jahutusvedeliku vahetus

Close-up view of a mechanic diagnosing a Volkswagen engine with specialized equipment.

Diagnostika

Tänapäevaste sõidukite pardaarvuti salvestab auto töös esinevad häired. Tavapäraselt jääb häire korral auto armatuurlaual näidikutepaneelis põlema kollast värvi mootori märgiga märgutuli. Kuigi tegu on vaid hoiatava tulega, pole põlevat märgutuld soovitav siiski väga pikalt ignoreerida. Võiks pöörduda esimesel võimalusel remonditöökotta, kus tuvastatakse vea põhjus ehk teostatakse autodiagnostika. Tavapäraselt kestab vigade lugemine ja saadud andmete analüüs umbes tund aega ja maksab kusagil 30 €.

Close-up of Mercedes Benz dashboard with unique air vents in grayscale.

Konditsioneeri täitmine ja hooldus

Konditsioneer või kliimaseade on tänuväärseks mugavusvarustuseks kuumal suvepäeval, samuti väga niiskel ajal, kuivatades autost liigse niiskuse ja eemaldades akendelt udu. Ka töökorras kliimaseadet tuleks paari aasta tagant hooldada, sest aja jooksul lendub konditsioneeri kompressoris olev õli külmagaasi sekka. Hooldust teostame täisautomaatse Boschi seadmega. Hoolduse käigus tühjendatakse kogu kliimasüsteem gaasist ja õlijääkidest, teostakse süsteemile lekkekontroll, asendatakse õli ning lisatakse täpne kogus külmagaasi R134.

Mechanic in blue coverall inspecting a lifted car in an auto repair shop.

DPF Filter / tahmafilter – eemaldamine ja programmeerimine

Millisel juhul oleks mõistlik mõelda DPF kübemefiltri eemaldamisele:
* Summutist tuleb ülemäärast tossu.
* Kütusekulu on suurenenud.
* Mootor on kaotanud võimsust.
* Mootor puterdab tühikäigul.
* EGR ummistub tihti.
* Susina sarnane heli mootoris gaasi andes.
* Õlitase tõuseb mootoris, mitte ei lange.
* Põleb vastav märgutuli armatuuris.

Filtri eemaldamise kasuks räägivad asjaolud:
DPF filtri eemaldamine on kordades soodsam, kui asendada see uuega, mille eluiga oleks samuti vaid 100 – 150 tuhat kilomeetrit.
Eemaldatud tahmafiltriga auto on ökonoomsem ning kaasneb ka kerge võimsuse kasv. Vastavalt kliendi soovile, on võimalik võimsust lisaks kasvatada ka elektroonileselt tarkvara optimeerides. Peab muidugi arvestama, et iga vägisi lisatud kilowatt tuleb millegi arvelt.
Hind al. 270 € tarkvara + 70-150 € tahmafiltri füüsiline eemaldamine.

Korduma kippuvad küsimused

Küsimused meie teenuste kohta

Siit leiate vastused meie teenuste ja nende olulisuse kohta. Meie eesmärk on rahuldada teie küsimused ning pakkuda parimat teenindust.

Küsi lisainfot

Ära oota enam, hoolda oma autot professionaalselt!

Võta meiega ühendust ja broneeri aeg juba täna. Meie meeskond on valmis Teid aitama igas küsimuses.

Tasumine Modena abil ilma sissemakseta ja kolmes osas

Küsi infot Krooni Service meeskonnalt ja kontrolli oma ostulimiiti Modena „iseteenindusest

Scroll to Top